01.

Panel do zarządzania dostępnością produktów

Dostępność
Ustawiaj ilość produktów, które przygotujesz na kolejny tydzień i sprawdzaj ile rezerwacji dokonują klienci.

03.

Szybkie płatności online

Płatności
Otrzymuj pieniądze na swoje konto. Twoi klienci nie muszą pamiętać o portfelu przy kolejnej wizycie. Może nawet nie muszą stać w kolejce po odbiór?
04.

Przejrzyste raporty danych ze sprzedaży

Raporty
Generuj zestawienia ze sprzedaży oraz zamówień. Podejmuj decyzje na podstawie danych. Koniec z poleganiem tylko na Excelu. Dashboard prezentuje najczęściej kupowane produkty, sumę zamówień w wybranym czasie a także średnią wartość paragonu.
Dodla – dodaj do koszyka
05.

System do składania zamówień

Zamówienia
Utrzymuj wszystkie zamówienia w jednym miejscu. Szybko odpowiadaj klientom. Udzielaj im informacji o dostępności produktów
06.

Dodawanie zamówień

Zamówienia
Dodaj zamówienia złożone przez Facebooka, Instagrama lub na miejscu w Twoim lokalu. Dzięki temu wszystkie Twoje zamówienia będą w jednym miejscu, a Ty nie będziesz musiał liczyć ręcznie ile produktów zamówiono na dany dzień.
Dodla – stwórz zamówienie
Dodla – dodaj produkt
07.

Dostępne o godzinie...

Dostępność
Nie wszystkie produkty są dostępne od bladego świtu? To nic! Z Dodlą możesz określić, o której godzinie dostępne są produkty. Dodatkowy wypiek o 11:00? Żaden kłopot. Wiemy, że produkty mogą być dostępne o różnych porach.

Chcesz wprowadzić Dodlę 
w  swojej pracowni rzemieślniczej?