Co mogę sprzedawać za pomocą Dodla?

System do zarządzania dostępnością produktów Dodla sprawdzi się w takich biznesach jak: piekarnia, kwiaciarnia, catering, pracownia ceramiczna oraz we wszystkich działalnościach, gdzie trzeba zaplanować produkcję na kilka, lub nawet tygodni dni do przodu.

Czym Dodla różni się od WooCommerce?

System Dodla nie wymaga żadnych instalacji na Twojej aktualnej stronie. Nie masz strony? Nic nie szkodzi, Twój sklep będzie dostępny pod wybranym przez Ciebie adresem, np. sklep.dodla.pl. WooCommerce jest złożonym systemem do sprzedaży, a jego dostosowanie może być czasochłonne.

Czy potrzebuję mieć stronę internetową?

Nie! Twój sklep będzie dostępny pod wybranym przez Ciebie linkiem w domenie dodla.pl. Może to być pyszny-chleb.dodla.pl lub stokrotka.dodla.pl. O ile oczywiście te nazwy nie są jeszcze zajęte 😉

W jaki sposób klienci mogą opłacać swoje zamówienia?

Współpracujemy z przelewy24.pl i iMoje, co oznacza, że klienci mogą dokonywać płatności za pomocą najpopularniejszych metod w Polsce: BLIK, karta płatnicza, szybki przelew online.

Jaki jest koszt wprowadzenia Dodla w mojej pracowni?

Dodla jest dostępne w trzech planach subskrypcyjnych, które dostosowane są do różnych wielkości biznesów: Na start, Optymalny lub Maks. Oprócz miesięcznej subskrypcji, dodatkowym kosztem jest prowizja od płatności online pobierana przez operatora płatności.

Niezależnie od planu, który Cię interesuje, przez pierwszy miesiąc możesz korzystać z Dodli za darmo w planie Maks. Dzięki temu sprawdzisz, jakie funkcjonalności są dla Ciebie ważne, i czy Dodla jest dla Ciebie odpowiednim systemem.

Jesteś gotowy?

Umów się na prezentację systemu i zobacz jakie to proste!

 

 

Skontaktuj się z nami i opowiedz nam o swoim biznesie.

Umówimy się na spotkanie, by wspólnie uruchomić Twój sklep.

Zacznijmy współpracę! Oszczędź czas i zadbaj o swoją markę.

Gotowy, by wprowadzić Dodla w swojej pracowni rzemieślniczej?